1. Τι είναι το SimpleWifi;

Το SimpleWiFi είναι μία καινοτόμα εφαρμογή που λειτουργεί σαν HotSpot και εκμεταλλεύεται την παροχή WiFi που προσφέρετε στους πελάτες σας για να σας προσφέρει στατιστικά και στοιχεία των πελατών σας που ως τώρα ίσως να ήταν άγνωστα.

Παράλληλα είναι ένα εργαλείο ανάπτυξης της θέσης σας στα κοινωνικά δίκτυα καθώς επιτρέπει την επιβολή Like, Check In ή Newsletter subscription στους πελάτες σας πριν την είσοδο στο διαδίκτυο.

Τέλος επιτρέπει την χρέωση της παροχής πρόσβασης στο internet (χρονοχρέωση) ιδανικό για ξενοδοχεία.

2. Πώς θα ωφελήσει την επιχείρηση μου;

Δεν είναι μυστικό το πόσο σημαντική είναι η παρουσία της επιχείρησης σας στα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το να αποκτήσετε “ακόλουθους”, “φίλους” ή να προβληθείτε στο κοινό που σας ενδιαφέρει συχνά προϋποθέτει σημαντικές επενδύσεις σε διαφήμιση.

Με το SimpleWiFi θα εκμεταλλευτείτε τους πελάτες σας ώστε να σας διαφημίσουν εκείνοι στους δικούς τους κύκλους με την παρουσία τους και μόνο. Παράλληλα τα πλήρη στατιστικά στοιχεία που θα διαθέτετε θα βοηθήσουν σημαντικά στην κατανόηση των συνηθειών που έχουν οι πελάτες σας καθώς και την πίστη τους.

Τέλος το SimpleWifi είναι το φθηνότερο εργαλείο χρονοχρέωσης και το μοναδικό με συνδυαστικές δράσεις όπως συνδυασμός χρέωσης και social media.

3. Τι είναι ένα hotspot;

Το Hotspot είναι μία υπηρεσία που εγκαθιστάται σε ένα ασύρματο δίκτυο (Wi-Fi) για να ορίσει μία διαδικασία πριν ο χρήστης αποκτήσει πρόσβαση στο internet. Το Hotspot αντικαθιστά τον κωδικό ασφαλείας του ασύρματου δικτύου. Τα περισσότερα router της αγοράς σήμερα υποστηρίζουν Wi-Fi.

Οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιούν το laptop, ταμπλέτα ή κινητό τηλέφωνο για να έχουν πρόσβαση στο internet αφού πρώτα το Hotspot ορίσει μία δράση που πρέπει να κάνουν. Το Hotspot χρησιμοποιείται ευρέος σε ξενοδοχεία (ώστε να μπορούν να χρεώνουν την πρόσβαση στο internet), σε αεροδρόμια / σταθμούς ή δημόσιους χώρους (για να προβάλουν διαφημίσεις) και από σήμερα παντού! Εστιατόρια, γυμναστήρια, κέντρα ομορφιάς, καταστήματα μπορούν να εκμεταλλευτούν το Wi-Fi που προσφέρουν για να χαρτογραφήσουν τους πελάτες τους και να αναπτύξουν την παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα.

Ποιες είναι οι επιλογές εισόδου (δράσεις);

Οι δράσεις είναι διαδικασίες που θα πρέπει να κάνει ο χρήστης πριν αποκτήσει πρόσβαση στο internet. Όλες οι δράσεις είναι προαιρετικές και ενεργοποιούνται ή απενεργοποιούνται από την κονσόλα διαχείρισης. Ποιο αναλυτικά:

  • Είσοδο με Facebook (Facebook connect) με υποχρεωτικό ή προεραιτικό like / checkin
  • Είσοδο με Twitter / Google+ / Linkedin
  • Είσοδο με Foursquare με υποχρεωτικό ή προαιρετικό Checkin
  • Είσοδο με Email με υποχρεωτική ή προαιρετική εγγραφή σε λίστα newsletter (απαιτείται λογαριασμός Mailchimp)
  • Είσοδο με πληρωμή (ανάλογα χρόνους και τιμές που εσείς ορίζετε)*

* Η είσοδο με πληρωμή αφορά υπηρεσίες χρονοχρέωσης που παρέχονται extra μετά από συνεννόηση.

4. Μπορεί ο ίδιος χρήστης να μπει με πολλές συσκευές ταυτόχρονα;

Ναι. Η βάση καταγράφει την κάθε συσκευή του κάθε χρήστη ξεχωριστά και ο καθένας μπορεί να έχει συνδεμένες ταυτόχρονα πολλές συσκευές.

 5. Η διαδικασία γίνεται μία φορά για κάθε χρήστη;
Αυτό είναι κάτι που επιλέγετε εσείς μέσω της κονσόλας διαχείρισης. Η όποια επιλογή σας έχει τα καλά και τα κακά της.

  • Διαδικασία κάθε φορά που ο χρήστης συνδέεται με το Wi-Fi. Είναι καλό αν θέλετε να καταχωρείται το bandwidth του κάθε χρήστη. Επίσης είναι και μονόδρομος σε περιπτώσεις χρονοχρέωσης. Το κακό είναι ότι δυσανασχετούν οι χρήστες (ειδικά σε περιπτώσεις καφετέριας)
  • Διαδικασία μόνο μία φορά. Σε αυτή τη περίπτωση ο χρήστης αρκεί να κάνει την διαδικασία μόνο μία φορά. Η Mac Address του θα καταχωρηθεί σε excemption λίστα και δεν θα του ξαναζητηθεί η διαδικασία στο μέλλον. Το κακό είναι ότι έτσι χάνεται η λειτουργία της συνεχούς πληροφόρησης των χρηστών μέσω των διαφημίσεων ή προωθητικών ενεργειών που συμπεριλαμβάνονται στις σελίδες της διαδικασίας εισόδου. Επίσης σε περιπτώσεις πολλών χρηστών (πάνω από 100,000) θα πρέπει να καθαρίζεται η λίστα ανά διαστήματα.

6. Τι γίνεται με χρήστες που δεν θέλουν να κάνουν εγγραφή ή δεν έχουν λογαριασμούς σε social media;

Όπως αναφέρεται παραπάνω υπάρχουν πολλοί τρόποι εισόδου. Εκτός από τα social media (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn) υπάρχει η επιλογή του Email.

Σε ακραίες περιπτώσεις που ο χρήστης δεν διαθέτει ούτε Email μπορεί η επιχείρηση να χρησιμοποιεί ένα δικό της λογαριασμό (πχ info@ηεπιχειρισημου.com) που θα δίνει (προφορικά) στο πελάτη της.

7. Μπορώ να έχω και την επιλογή του κωδικού;

Δεν χρειάζεται καθώς η ίδια διαδικασία μπορεί να γίνει με ένα λογαριασμό email. Αντί να πείτε στον πελάτη σας τον κωδικό, δώστε του μία διεύθυνση Email και θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Επίσης χάνει το νόημα αν βάλετε κωδικό στο δίκτυο καθώς το HotSpot ουσιαστικά αντικαθιστά αυτή την διαδικασία.

8. Τι γίνεται με χρήστες που έχουν ήδη κάνει like;
Χρήστες που επέλεξαν το Facebook για είσοδο και έχουν ήδη κάνει like στην σελίδα σας απλά καταγράφονται τα στοιχεία τους και παραλείπεται το δεύτερο βήμα.

9. Πως θα ξέρω ότι τα email που βάζουν είναι αληθινά;

Μέσα από την κονσόλα διαχείρισης μπορείτε προαιρετικά να ενεργοποιήσετε την επαλήθευση email όπου όταν ο χρήστης εισάγει το email του θα έχει 5 λεπτά πλήρη πρόσβαση στο internet ώστε να μπορέσει να ανοίξει τα email του και να πατήσει την επιβεβαίωση που θα έχει πάει στα εισερχόμενα του.

* Πολλές φορές ανάλογα την αυστηρότητα του κάθε λογαριασμού το email επιβεβαίωσης πάει στα Ανεπιθύμητα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ειδοποιείτε τον πελάτη σας αν δεν το έχει καταλάβει.

Free WordPress Themes, Free Android Games
Άνοιγμα συνομιλίας
1
Close chat
Video
WhatsUp/Viber 306973680753